Arhitektura igra važnu ulogu u životu ljudi – ona se ogleda u jedinstvenosti naselja, grada, regije. To uključuje i netaknuti okoliš. Sto AG obavezuje se na pažljivo postupanje s prirodnim resursima i njeguje suradnju s partnerima. Kompaniji Sto su pored razvoja, proizvodnje i prodaje sustava i usluga, jednako važni ekonomski pokazatelji – novostvorena vrijednost za zanatlije, arhitekte i investitore.

Lajtmotiv tvrtke Sto – ujedno i glavna karakteristika slike preduzeća Sto u javnosti – prenosi visoke zahtjeve nama i na sam proizvod: Očuvanje vrijednosti starih i novih objekata problem je koji muči preduzetnike, investitore i korisnike. Da bi riješio taj problem, Sto istražuje, razvija, proizvodi i prodaje proizvodne sisteme i usluge, čija je zadaća očuvanje i poboljšanje konstrukcije i funkcije zidova, stropova i podova i njihova trajna zaštita od oštećenja. Pored ovog funkcionalnog zadatka, ništa manje značajno nije ni estetsko oblikovanje objekata bojom i strukturom. Sto želi biti predvodnik u ekološkom i humanom oblikovanju životnog prostora. Zbog toga Sto njeguje suradnju s kupcima i partnerima istomišljenicima.

Sto se trudi ispuniti sve ono što obećava njegov moto u odnosu na sve sudionike gradnje. Ovaj moto može se sažeti u dvije riječi.

"Svjesno graditi".

Firma Percon d.o.o. je partner firme "STO" od 1997. godine . Poštujući dosljedno strategiju i principe rada firme "STO", firma "Percon" danas zauzima dobru poziciju na tržištu u grupi proizvoda koje nudimo. Ono po čemu je Percon prepoznatljiv na tržištu jeste aktivno učešće u ugradnji STO materijala kroz savjetodavni nadzor, čime se pomaže Izvođačima da na pravilan način ugrade materijal a samim tim i zaštiti Investitor.

bp1